| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
聖誕,,,,,聖誕,,,,, |
分類: 未分類 |
考埋生物就考完試啦```除左語文之外= =" 應該都OK ge
感覺上依個星期真系過得好快```都幾正下 ^ ^
琴晚行過萬寧既時候~見到入面開始有聖誕既野賣 
突然有想送聖誕禮物既衝動``嘿``都幾搞笑``
咁快系到諗聖誕``明明仲有成個月~
嗯```好想食聖誕大餐啊 想過一個好有聖誕氣氛既聖誕節
嘿`````我要做聖誕老人^ ^
聖誕快D里la````I wait you le
|
| 發表時間: [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
到戈陣~
睇怕都可以好好地休息下~
老啦~ Posted at 2009-11-30 01:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Jemi 於 2009-11-28 10:53 PM 發表:
我...見 到,,,嘿,,,^^y
|
網主回覆
Ok,,,實記住你啦^^ Posted at 2009-11-30 01:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
twos 於 2009-11-28 01:31 PM 發表:
有禮物有朋友,冇禮物食屎啦 仲要狠狠咁食!!!!!!!!!!!!! FORM:少爺
|
網主回覆
嘿```我驚佢唔敢要咋(奸) Posted at 2009-11-28 02:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
twos 於 2009-11-28 01:28 PM 發表:
我要做被派禮物既小朋友
|
網主回覆
GOOD la~~見者有份啊`` Posted at 2009-11-28 02:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵呵~見到你一定泒~~ Posted at 2009-11-28 02:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|