今日放左學要等數碼子...佢俾劉sir罰左佢一陣..[because佢欠呀sir野...]之後我同佢一齊搭車走.. 番到屋企就見到媽已經起左身..之後我換完3..佢叫我打俾e媽...去飲茶...有媚媚姐姐..達哥哥...e象.. e媽..仲有一個我吾識既人...飲完之後行左一陣...之後去左街市...[媽買送]..番到屋企整"手指餅".. 媽發蛋白發左好耐...最後都吾成功..放棄左...好失望..