超辛苦的中秋
好感恩嘅聚會,
多謝張sir帶番你d學生番黎^v^
一齊係到打邊爐,吹水..
個感覺都還不錯哩-v-"
今日先發覺原來自己係掛住嗰班人..
王子,修慧,嘉雯,梓豪
我最記得係佢地4個...
真係莫名其妙嘅關係._.
點都好,
佢地嘅present,
我都好開心:]
當然唔可以忘記咗世雄神人嘅present^v^
終於唔只係機鋪見到你啦~_~
Oh yeah~
"Why I have to go and makes things so complicated?"
點解我要咁._.
明知係一個過去嘅事...
但係我依然係到為此傷心,
為此變得敏感...
我曾經同自己講過十萬次:「唔關我事!咪嘈!」
但係我依然都係踩落依一個水潭到...
依家就算對住我嘅好朋友,
我都會驚,
驚佢又因為依件事同我反,
又發生上年嘅事
.....
水壩....
明明咩都完結
就應該要
"Let it passed by"
但係我..
唉-3-"
I hate my emotion
點解我又要灌注入去?
明明我心裡面一直係到反抗緊,
但係佢就係入咗係我心入面._.
好唔知想點,
我憎咁軟弱嘅自己,
係人地表面上欲面玲瓏,
一涉及到情感,
就即刻虧哂...
明明提咗自己唔知幾多次咁樣唔得.
但係潛意識就記載咗...
真係好唔知自己想點..
有種衝動 衝去做傳道士或者做手術變XX
討厭那樣的我...
"It so beautiful that makes you wanna cry"
對你的愛...?
我為此在不斷問自己,
總算證實:完好...
我希望那愛真的實實在在..
最近領受到一點:
我喜歡她的最大原因,
就是因為我在她身上感受到恩典...
真的很大的恩典...:]
有了這一個肯定,
我才更有動力去反抗我沒有束縛,
管束的情感...甚至是意欲...
要明白什麼是對,是錯
為著了妳,為著了自己,為著了聖潔,為著了父.
非勝不可
.\ /.
~that's all~
|