見到最近個欄位就會覺得唔知點咁-_-" 我都係HIDDEN咗佢廢事自己因為咁而格硬打blog-,-
唉 真係糟糕了-,-" 我竟然連愛都分唔清楚... 好鬼乞人憎, 自己咁嘅德性, 成個狗公咁,,, 我只係覺得我咁嘅心態係真係超級對唔住兩個人囉...
太眼訓, 下篇blog再詳細說明之-,-