原來個BLOG係比我用黎講D吾開心既野....
好嬲你呀!!!!
憎死你牙~~
討厭###
話極你都係甘,,,
你自己鍾意都唔代表人地鍾意喇]]]
人地都冇話鍾意>>>>>>
你個人就系甘啦!!!!
成日都唔明<<<<<<
我有咩冇人你講//////
點解你要系........甘打牙????????
我都唔知我要點做))))))))
你先感受到::::::::::
幾時先明啊??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
都唔知自己要發洩到幾時先完
THE END.