係唔係愛一個人就會唔理咩事都會盡全力?!
係唔係愛一個人就會唔理佢愛唔愛你...都要去同佢傾計?!
哈哈..可能愛係傻既代表啦..不問回報,,不過原來呢個世界
真係冇一對戀人可以長長久久嫁!!!就算初頭1/2年...
係咁講我愛你..我愛你..但係講講下就冇左一個意義了...
果果隨隨便便咁講...講到麻木曬...咁點解仲要去講大話.?!
為左佢開心..為左佢既生活,,係唔係可以放棄佢...唔再諗佢呢?!
哈哈~~我諗呢個[愛]冇人會去欣賞,,了解!!!