金日最早到`yi都黎左`
等wai`等唔到走人`
係學校門口見到人頭湧湧咁-0-`
個個排lun哂隊咁`
係門口check校服!低能!
我地排到去5旬節小學!爆無奈!
打左鍾..咪又係直接入校!
掉左位..ok既!好玩耶~v~`
eng:up足成堂`冇教書-\/-`
pth:低能pang!
scj x2:up書--悶
好消息:scj明明我要重考`冇nana話50分唔屎重考`gd=3333333=`
maths:冇聽書`傾計
lunch:金日到我帶祈禱..死都唔肯-w-`李xx主席幫我同mo sir講我喉嚨不適-\/-
好明顯我扮野-\/-成機唔帶`thz主席`
hist:唔知up乜都係- -`
基教x2 去hall睇乜冬冬之後上classroom`陳秋文上
放學:歷史重考`第1次不成功..再搵..幫左2個人1 take過!癟計我好人kaka-ww-`
第2次測左好耐..差d又不成功..要ming2+子慧等我做好先1齊交出去`thx=3=`
3個中最遲交係我..最早走得又係我`
6點半成功走出個hall`
肚子餓屎了
之後[tingmu+ming2+wai+我]4個饑民沖左去食m記`
[tingmu+ming2+我]最遲叫又係我..最早有得食又係我-uuuu-`
之後傾fatting+留子go!笑死`xDDD
7點半離開m記`
shit!
明天地理重測`我同ming2決定金晚1齊唔溫`yeah`
|