01012006***
DICDIC 10點幾打電話黎話倒數-0-`
真有點無奈-0-`
之後同DICDIC+HOLAM+子慧+秋怡煲電話粥-v-`
到倒數時間來..唔知做咩個電話線過唔到線-0-
我電話1邊係子慧同佢表..另1邊DICDIC
子慧同佢表倒數..我同DICDIC倒數-0-
之後..DICDIC UP D願望..笑死>\/<`
---------------------------*
1點又比個死DICDIC打電話黎嘈醒..
DICDIC都唔知食咩大..成日可以咁早起身-0-`
諗住同子慧去睇番戲..點知我2點打電話比佢仲訓緊-0-`
又睇唔成戲- -`
DICDIC打電話黎叫人出..自己又唔出-0-`
之後沖涼諗住去子慧屋企..
點知好以唔想出門咁..係屋企行下企下咁..
3點幾先捨得出門- -`
1去到見到子慧個細細粒表妹..
得1歲半..好可愛-3-`
大家1齊做功課-v-||
做做下..個細細粒表姐係咁係周圍行..
唔做LU..同個細細玩-33333-``
之後秋怡要走人..去買野食塔車食..
我倍秋怡係華明落車..唔想咁早番屋企- -`
之後我OK買雪糕食..慢慢行番屋企..
夜晚1點幾趕功課趕到3點幾..好開心..好滿足..KAKA
|