幾日無打到日記LU~唔知點解呢排凍左成日都好累+好想訓覺既囉!
唉..今朝7點半打比豬仔問我先知今日考D咩!
失敗*但係中文個D係作下文我都識
..但係歷史衰晒啦
*做左1陣就訓覺喇!MISS馮仲要行過黎睇我份野
..
仲要問我1句:咁快做完拿!?!?!?
我諗佢1睇就已經知道我係無溫過書架!
唉..*我地學校唔知叫左個咩野[PK}黎睇我地考試架!我同阿靖都好卵死憎佢
*哼..串到死!好憎佢牙!你黎得睇住人考試就要答人野架啦..
咁串做咩喎!?!?心理有問題架你
!今日開心牙,放好早!11:45就放左學喇*
嘻''同豬仔一齊去左買野食,然後我地兩個去左老公到!
之後豬仔落去接佢條女放學,之後佢再同老公去打機!
老公,我,戈戈食飽飽睇左陣DVD!老公就去打機,我同戈戈去左阿華到!
之後返去我陪戈戈睇DVD!
5點幾老公返左黎!今晚我係老公屋企食..之後返屋企!
唉..唔早返屋企都唔得啦,快D到5月25號喇*
|