今日係同老公1齊左五個月既日子,今朝老公打黎叫我起身!
之後老公過左黎市中月台等我..今日真係好凍,
SO我好驚老公會凍親就快快咁整完野落左去搵佢喇*
老公原來係琴晚都已經驚我凍親買左隻暖蛋拎比我,
仲有熱熱既鮮奶比我飲!係山景叮熱左拎過黎..老公,我好開心牙!
因為我有你呢1個咁好..咁鍚我既老公! I LOVE YOU''
之後返到山景只不過係落車行1條小小既路..
但係我同老公1齊聽住MP3,老公同我都覺得呢條小路同呢1刻好浪漫牙..'
之後老公同我去左美新食野 !
食完上左老公到..雞仔仲訓緊覺!
我同老公呃雞仔叫佢同佢講話已經07:50要返學啦..
但係其實好早咋..雞仔又再訓過啦''/\/\好揙笑牙!
我就同老公1齊啦 !戈戈要出去接女SO..出左去囉!
LUNCH..老公訓緊覺!因為老公琴晚為左驚唔知時間起身去搵我..
所以佢都無訓過__!
放左學到5點雞仔返屋企換3..之後我同老公出左市中心先,老公等我換33!
之後雞仔同伙記自己出市中搵我地啦..
我同老公要我去罝樂!老公又釘多1隻啦..我就買左條手鏈比老公!
上次同老公去個間野..我就知老公鐘意既..
之後行行下,我見到隻POOH POOH好得意架!老公買左比我牙..
THX HUSBAND!
..之後我地去左食飯..
食完飯同老公上左平台..之後我就返左屋企啦..
今朝係山景行個條路個陣..
我知道左我同老公又有第2隻我地一齊好鐘意既歌..
又係王光良架 ! 好有意思的*[約定]
5個月喇*老公..我愛你!同你1好開心好幸福牙..所有都係你比我架!啜..>3<
|