今日學校旅行 ,今朝雞仔陪我去拎BBQ既野!上左林志輝屋拎,拎完等齊人就返學校喇!我地個班架車來回最早個班黎既!去到個到先知原來無拎到D丸,,但係唔緊要啦!都好飽牙..本身唔係好曬,但係愈坐愈曬囉!之後同葉LING,牙欣,牙覃,稜稜..去第二到坐下傾下計!雞仔個死人頭唔知去左邊啵,之後佢返黎搵我!我地去左吹下水啦,,都算好早返到山景喇我覺得,之後我同雞仔去搵老公!佢仲未起身!訓死左牙**
老公訓,我又好累訓著左囉!之後沖涼,落街買野比佢牙哥同我自己食,雞仔陪我落去!搵左牙金同忌廉一陣囉!之後我同雞仔就返左上去喇,叫個懶訓豬起身食野,陪老公到7點幾到啦,就走左,牙金打返黎,之後我落左去搵佢,傾左一陣佢送我去搭車,之後我就返左屋企喇**去旅行既相::::::


|