病左好多日喇,好辛苦牙!又食藥又呢又路..今日好返D啦!
心情都好D啦..起碼無咁燥喇''今日老公同阿華上左我屋企..
之後真係好累食完藥,同老公訓左一陣,晏D之後佢地返左去!*
我又訓著左LU..~起身已經9點鐘啦..無聽到嘉欣電話..
好似放左飛機咁..好衰添''SORRY 牙!
之後打返比嘉欣,佢係阿呂屋企!佢地晏D黎搵我!
SORRY AR~嘉欣! 對唔住..我訓著左!
佢地黎搵我..坐左陣走LU~
之後打比老公..然後同豬仔,珊珊傾電話!
老公..I WANT YOU''
I LOVE YOU~MY BABY*
|