我想set密碼,大家贊成嗎???
攰死人啦!!!!!
出咗問卷,仲差計劃書添!!!!!
聽日有hip hops!
阿媽又唔俾我去!
我又唔係去玩,如果我係去玩,晨o禁早就熄咗機la~
我係去幫人咋喎!!!o禁都唔俾.....
請各位留言!!!!!
憎死A先生啦!!!!!操又唔係特別好!!!令人討厭!!!!!
Karen都有同感唷!!!!!成team人都唔like佢!!!!!
有D痴根~
今日RC開會,冇o野講
蠢咗!!!著咗Utim~
仲去咗睇牙醫......
好驚啊......