POOH CROSSOVER PUNK*
PUNK'S DAIRY~
POOHMANDYTAI
暱稱: mandy
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-11-24
2008-10-07
2008-10-06
2008-10-06
2008-09-27
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 95
今日人氣: 14
累積人氣: 1742
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


六年級運動會 不安 分類: 未分類

IT'S A BAD DAY !!!!!!

今日運動會(兩個袋...=[[[)

一去到運動場...好悶...=.="

諗住食野:又比人食下食下又

冇哂

好彩有備無患

袋左好多^^

全日就係咁食

有時企起身打氣

[叫到走音>333<]

去陪NATALIE HUI

買完野食之後,,

經過100米賽道見倒

史藹晴同葉巧瀅佢地準備比賽,,

史藹晴就叫我幫佢KEEP住件JACKET先

古雅姿見倒又俾我,,=.=''

王芷昕見倒又再俾我=.=""""""

我返看台睇比賽,,,

結果王芷昕贏最尾果個成條街,,=.="

{離哂大譜!!!!!!}

10:30o既時候覺DUCK

5對路,,,就問D同學:

高級組擲豆袋集召左未???]

問N個同學N個都話:

未牙...好似....

跟住問嬸嬸,,,

佢話聽5到,,

佢就幫我CHECK程序表

望倒程序表眼都凸埋...

擲豆袋10:00召集>o<

即刻跑去召集處問MRS HUI

佢話走唒去比賽...

即刻跑去比賽

點知擲豆袋犯規

要擲多三次....><

 

 

P.S.恭喜哂!!!所有得獎o既同學!!!

又奇係兩班6H牙!!!!!!!!!!

下午班就令4x100冠軍,,,

而上午班就有亞軍^^

雙重恭喜!!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 POOHMANDYTAI 的日誌)


文迪 於 2007-04-06 03:42 PM 發表:
RERE** 眼鏡蛇
RERE*JoeyTwins
多謝哂!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



眼鏡蛇 於 2007-03-28 05:42 PM 發表:
cmcm呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JoeyTwins 於 2007-03-08 01:58 PM 發表:
我地包辨200米冠軍!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]