| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
六年級運動會  |
分類: 未分類 |
IT'S A BAD DAY !!!!!!
今日運動會(兩個袋...=[[[)
一去到運動場...好悶...=.="
諗住食野:又比人食下食下又
冇哂
好彩有備無患
袋左好多^^
全日就係咁食
有時企起身打氣
[叫到走音>333<]
去陪NATALIE HUI
買完野食之後,,
經過100米賽道見倒
史藹晴同葉巧瀅佢地準備比賽,,
史藹晴就叫我幫佢KEEP住件JACKET先
古雅姿見倒又俾我,,=.=''
王芷昕見倒又再俾我=.=""""""
我返看台睇比賽,,,
結果王芷昕贏最尾果個成條街,,=.="
{離哂大譜!!!!!!}
10:30o既時候覺DUCK
5對路,,,就問D同學:
高級組擲豆袋集召左未???]
問N個同學N個都話:
未牙...好似....
跟住問嬸嬸,,,
佢話聽5到,,
佢就幫我CHECK程序表
望倒程序表眼都凸埋...
擲豆袋10:00召集>o<
即刻跑去召集處問MRS HUI
佢話走唒去比賽...
即刻跑去比賽
點知擲豆袋犯規
要擲多三次....><
P.S.恭喜哂!!!所有得獎o既同學!!!
又奇係兩班6H牙!!!!!!!!!!
下午班就令4x100冠軍,,,
而上午班就有亞軍^^
雙重恭喜!!!!!!!!!!
|
|
|
文迪 於 2007-04-06 03:42 PM 發表:
RERE** 眼鏡蛇
RERE*JoeyTwins
多謝哂!!
|
|
|
眼鏡蛇 於 2007-03-28 05:42 PM 發表:
|
|