楓仔 日誌..:)
記得留左CM
先走喎..*

2010 年 7 月 30 日  星期五   晴天


/.. 分類: 未分類

今日放學去左慈山.

之後我番左慈山屋企.

係果到汁野..汁汁汁.

買左個M記.

哥叫左佢D朋友上黎.

我地係到劈酒.

猜晦

頂.

佢地野落街.

俾人投訴-3-

之後老母話就番-3-

同佢地出左街/.玩..

好好笑佢地.

XD

 






訪客留言 (返回 POONFUNG 的日誌)


yjchanzb 於 2010-07-31 11:31 AM 發表:
好悶心喎a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lauchunwai 於 2010-07-31 10:07 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]