今日放學去左慈山.
之後我番左慈山屋企.
係果到汁野..汁汁汁.
買左個M記.
哥叫左佢D朋友上黎.
我地係到劈酒.
猜晦
頂.
佢地野落街.
俾人投訴-3-
之後老母話就番-3-
同佢地出左街/.玩..
好好笑佢地.
XD