金日我老豆竟然叫我溫書!!有史以黎第一次叫我溫書!!
我都有溫ge~但溫溫下就攞住本書睇電視囉~嗯嗯~!都冇話我~
只係話我家姐~
仲影左d相丫~
哈哈~
哇!!金日係父親節丫∼你有冇同老豆去街街同食野丫∼冇都唔緊要∼
因為有個心咪得囉!嗯嗯∼
父親節快樂!!
我金日好好~同左老豆去街街~ 仲寫左張卡比佢~
岩 岩 同左我家姐影相~係8:34~E家係8:36~
好悶丫∼
我勁耐冇上黎寫野喇∼我琴日打左比佢....個妹∼傾計∼!!
金日佢比左佢手機我~
佢仲叫我打比佢ar~
點知..佢唔開機~我好想打佢囉..
右打唔到~灰哂
我真係好中2你嫁~e家成班都知la~咁就同我一齊la~