放左學之後同淇、珊丶Vk去食雹冰 爽呀^^ 食完,同雪雪、星星、珊珊、奕奕、榮、升 一齊去碌o 今日打得好好好好好差呀>3< bad..... 碌完有D肚餓,去食麵 星星佢地食雹冰,haha 之後去荃灣交簿費 係到行千色店 睇公囝 星星買左拼圖,So cute 行行下見到胡椒餅 我同雪雪買左,正 珊珊同星星買豬肉干 哇~今日真係食左好多嘢呀 yummy^3^ 聽日再行過hehe