16.07.2008 星期三
 
 
2008-07-16

 
 

今日係呀通-.-"(廢事打全名)既送別會
雖然同佢唔係好熟,但係都有d唔捨得
同佢一班成年,都唔知講唔講得夠20句
有d遺憾


相應該唔會外流,我鎖左右鍵,應該得啩!

之後去左圖書館

 

 

 

最後要放番d係相機既相,好耐冇放過喇

 

  
呢個係最細既表弟.智斌,希望佢第時都會有kenny一半靚仔啦!(ps我唔係搞gag,我係認真既)

 

 

再來是藍天

    

    

無聊時的拍照

發表時間:2008-07-16 05:34 PM  [ 編輯日誌 ]

 






訪客留言 (返回 P_LING 的日誌)


P_LING 於 2008-07-27 08:10 PM 發表:
=.=
我應成左人番學校幫手整d野~
但係我冇佢到
要人等左半個鐘-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peterngai 於 2008-07-26 10:24 PM 發表:
YVONNE...呵呵~
佢做左D咩不負責任既事呀~XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wyvonnew 於 2008-07-17 02:51 AM 發表:
你有鎖右鍵呀!
不過你放心,你唔鎖都冇人會要= =
咁細張圖...你疑心太大
你快d on msn
李海通想要返d相,我叫左佢add你
快!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



P_LING 於 2008-07-16 10:35 PM 發表:
RE:issac
你知我有睇咪得囉!有冇留cm幾咁閒..係咪先??

RE:Yvonne
雖然我係你既baby,但係我求下你放過我la...唔洗對我咁好wo...唔好搞我呀!!呀?!!!!救命呀!!!!!!!!

RE:peter仔
唔係啞!!!我呢邊鎖左架bo~ yvonneyvonne 你部電腦有冇鎖右鍵???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peterngai 於 2008-07-16 08:37 PM 發表:
仲有..你的鎖右click 無效
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peterngai 於 2008-07-16 08:36 PM 發表:
哈哈,,,我都唔知講咩好=.="
好認唔cm 呢樣野~
哈哈~^^無人睇的blog...真係要黎多.......d!!!!!!!
yvonne太直接了~xd!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wyvonnew 於 2008-07-16 07:34 PM 發表:
halo,my baby∼= =
你個blog冇人睇會好慘
咁我唯有勉強黎睇下la
睇我對你幾好?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



issacngai 於 2008-07-16 06:32 PM 發表:
YOYOYO,.
bb仔好得意牙,,
你成日睇人地個blog唔cm牙,,,,
搞錯呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





P_LING
暱稱: PLING
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言