|
2008-08-13
今日去左機場遊玩呀!!

旅途中..
我地玩呢個 翔天廊 夏日激玩證 
有2套 3D,4D電影睇,一個指定遊戲同展覽聽免費入場
果兩套戲,1套得13分鐘,一套得10分鐘
短到喔.....
不過4D果套都幾好,,3D就差少少喇,,睇完之後頭暈又眼花,仲有D想嘔,,唔通我真係咁廢????
跟住展覽館


扮司機....不過唔似= =


我地扮緊佢地

超有型


街頭少女-口-

射擊GAME,,激廢呀我



搞笑"



好搞笑,好似佢男友,,YVONNE應該問緊 今日去邊呀?





今日既行程就係咁喇!!88
|
| 發表時間:2008-08-13 08:25 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
P_LING 於 2008-08-18 10:55 PM 發表:
peter仔有taste,, 呢幅我都好鍾意!!
|
|
|
哈哈=.=" 最like 超有型果張 係畫前面~ 因為放細左~ 幾似=.=" 唔係好kai 姐{回(yvonne)} 少見玲姐放髮~
|
|
|
P_LING 於 2008-08-18 03:45 PM 發表:
呢d已經好靚架喇! 我搵唔到比呢d靚既相喇-.-
|
|
|
做乜放d咁kai ge相? 唔通我地真係冇影過靚相,所以冇相可以放?!= =
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|