今日無無聊聊
睇下d人畫漫畫,自己又畫下
d人真係好勁,電腦上色上得勁靚
所以我有d心思思,想自己上下
.......................
好難好辛苦...3個字都唔夠就放棄左
突然諗起我n年前好似係電腦畫過
hehe,好在果陣有留網址
http://artpad.art.com/gallery/?j3xm1z18zcao
都既嘔心下=.=
應該2005年左右la,我諗
都唔明果時點解會咁有耐性=.=