|
2009-02-20
今日係最後一日正式上堂
千萬個唔捨得
唔捨得到連打打下字都可以哭左出黎
過左今日之後就要孤身面對考試
今日有兩個朋友分別有哭
兩個都係同一個原因
安慰其中一個果時,佢講
就係我地對佢咁好
佢先咁唔捨得
聽到超感動,,超想哭
但係我都會忍住
因為我係一哭就收唔到既人
突然諗起鄧麗欣首不要離我太遠
不要離我太遠 掉頭望一眼就見. 分隔開 過了十米 我便懷念.
不要離我太遠 突然離開我視線. 這個心 也會被你牽走一片 ...
不要離我太遠 二人離天百丈遠. 心愛的 為何又要變做懷念
希望我地可以齊齊升中六la~
之後放學同d同學仔影相留念
岩岩番到屋企先發現
我校左640x480
唔怪得之怪怪地la
點解我咁kai架= =
|
| 發表時間:2009-02-20 05:36 PM [ 編輯日誌 ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|