|
2009-04-05
星期六去左沙頭角拜山
行沙地,,四處都係墳墓
勁驚唔小心踩到啲墳墓
成兩三年冇拜過呀公
見到燒元寶爉燭
感覺好奇怪
感覺唔到孝心
只係感覺到快啲搞掂落山
拜完一兩個未見過既親戚之後
就去拜呀公
見到呀公張相
心情好複雜
一生忙忙碌碌咁就完左
希望我往後既人生可以充滿意義
唔想變成一個目無表情既大人
午餐又係食雲吞麵
每次黎到一定食
因為實在太好味喇
大埔啲雲吞麵同佢完全冇得比
之後就係無無聊聊咁
所以我同38走先
我地去左上水行街
但係又冇咩行
之後去左沙田
食晚餐
食果d...應該叫做咩呢?
一塊簿蛋糕包住d料
好似手卷咁
究竟叫咩名呢>?
下次要睇清楚d
跟住又四處行下
見到公園有d型模型

38話姚明可能高過佢
唔好玩la
我先到佢半隻腳多d
姚明有咩可能高過佢
如果姚明真係高過佢
咪啫係一腳可以踩死我
之後我冇番屋企
去左38屋企
佢比我件睡衣

我發覺每次去佢屋企都係呢件3
件3好似變左我專屬咁
星期日
唔知點解???
突然同左我阿姨,仲有佢老公同最細個表妹去左踩單車
可能太耐冇做運動
真係唔係一般既攰
去到中途休息
唔係對雪糕特別鐘意既我
都覺得杯雪糕特別好味
就好似係沙漠中既甘露咁
而家已經番到屋企
隻腳好酸軟
|
| 發表時間:2009-04-05 10:34 PM [ 編輯日誌 ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|