|
2009-04-10

遲左1日= =
生日賀圖to久哥    
整圖愈來愈是但
鼻孔好突出= =
佢地首新歌恋のABOpv終於出左
http://www.youtube.com/watch?v=94qN_dm7zvo
70年代disco有型風
但係一睇到跳舞part
我就知自己錯左
肯定係走搞笑風= =
第1次副歌
6個跳
丨
丨
v
第2次副歌
全部人一齊跳
丨
丨
v
第3次副歌
換埋衫跳-O-
真係貫徹地搞笑= =
你地快D學左隻舞
遲啲K房有得唱既話要同我一齊跳舞呀   
|
| 發表時間:2009-04-10 12:23 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
P_LING 於 2009-04-26 01:12 PM 發表:
你都要がんばれ呀!!!
|
|
|
MIU 於 2009-04-12 11:21 AM 發表:
FIGHTING!!
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|