10.06.2009 星期三
 
 
2009-06-10

 
 

要考試喇!!!!!!!!!!

一陣要考中文口試喇!!!!!!!!!!!!!!

而家十億個驚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

呀!!!!!!!!!!!!!!!!!唔好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

發表時間:2009-06-10 01:22 PM  [ 編輯日誌 ]

 






訪客留言 (返回 P_LING 的日誌)


LoNg_l0ng 於 2009-06-12 11:16 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



P_LING 於 2009-06-12 07:25 PM 發表:
RE KWAN,,
GOODGOODGOOD!!!!
又可以網絡交流喇!!!

RE PETER!
我而家仲未搵到新GAME玩,好SAD呀!!!!
bbq我唔去喇....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peterngai 於 2009-06-12 06:38 PM 發表:
有冇搞錯ar= = "
哈哈!你打機打上癮..你知唔跳我地會26/6bbq ar
你會唔會去ar= = "?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwan1014 於 2009-06-12 11:37 AM 發表:
woo!!!!!
我電腦整返好啦~
嘻嘻...我好想快d考埋英文,唔駛煩~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





P_LING
暱稱: PLING
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言