|
2009-06-10
要考試喇!!!!!!!!!!
一陣要考中文口試喇!!!!!!!!!!!!!!
而家十億個驚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!唔好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-06-10 01:22 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
P_LING 於 2009-06-12 07:25 PM 發表:
RE KWAN,, GOODGOODGOOD!!!! 又可以網絡交流喇!!!
RE PETER! 我而家仲未搵到新GAME玩,好SAD呀!!!! bbq我唔去喇....
|
|
|
有冇搞錯ar= = " 哈哈!你打機打上癮..你知唔跳我地會26/6bbq ar 你會唔會去ar= = "?!
|
|
|
woo!!!!! 我電腦整返好啦~ 嘻嘻...我好想快d考埋英文,唔駛煩~
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|