講番呢幾日既野先~
星期6冇番小組,,約左三八去游水,,我打完俾佢之後,,我2表妹都打俾佢話去游水。之後我地8個人就一齊去游水(加埋佢地既爸爸媽媽),,嘩!!浩洋超得意呀!!條泳褲超細超KAWAII~岩岩入去明明白d,走果陣黑左=.=不過唔緊要la,夏天黑黑地都幾好!!!游完之後超攰,又肚餓又眼訓,so去左m記,食完之後仲要行街,,兩個字--辛苦。我2表妹果家人走左之後,我之後冇番屋企,,留左係三八屋企訓,,仲借左碟睇,神奇4俠,,好好睇,夠刺激。
星期日,同三八果家人仲有我呀媽去左旺角行街,,好辛苦呀,仲好熱,,最大既問題係我個肚又隱隱作痛,,已經成個星期係咁喇=.=