今日要番學,,係禮堂睇野同埋派成積表//今次退步左少少,不過唔緊要la,今次退左,下次再努力d~考得差左都唔緊要,,最緊要係吸收呢次既經驗,,下次再搵更合適既方法溫書。就算今次真係去左d唔想讀既班都唔緊要,,因為讀讀下就會慣架喇!!努力哦~友達!!
轉個話題,,今日放學之後去左睇中醫,,飲左碗藥,,好似唔係好得wo=.=之後同錡,雯借左隻<校墓處>去左君屋企睇,,本身聽完我表妹講劇情好似好恐怖,,但係睇落就唔係好恐怖,,只係得中間部份有少少驚咋,比起以前我睇過果d差太遠,以前果d我係唔知劇情講咩架,,因為驚得制,,唔敢睇=.=
今日睇左<貧窮貴公子>,,好睇的,推介。無線又有新劇集,,<強劍>是也﹏本身好期待架,,但係睇左第1集,覺得有少少無聊,希望聽日果集好d la~