|
哈利波特!!!!
萬歲萬歲!!終於都有出街喇!!唔洗係屋企摳<------是這樣打的嗎?
尋日同君&錡去左沙田睇戲,今次都係玩即興=.=排隊排左最少半粒鐘..辛苦。好彩仲有位啫!幾驚<哈利波特>冇唒位,,我地睇左4:20果場,,睇到6點幾先完場,,講下今次呢套------->我覺得之前既鋪排太長,,到後面既打戲就好好睇,好激><而且榮恩同妙麗既戲份愈黎愈少..搞錯呀!!!就黎連配角既戲份都多過佢地喇。 而哈利同張秋既kiss我覺得有d多餘=.= 今集都係有人死,,天狼星竟然死左,,最奇怪既係,君睇到哭=.=.=.=.=.=.=.=.=.=太神奇喇!!!!希望下一集榮恩同妙麗戲份多d la~最好安排埋kiss戲俾佢地(¬_¬)
最後係我最愛的榮妙配
   
|
| 發表時間:2007-07-20 11:13 AM [ 編輯日誌 ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|