20.07.2007 星期五
 
 
哈利波特!!!!

 
 

萬歲萬歲!!終於都有出街喇!!唔洗係屋企摳<------是這樣打的嗎?

尋日同君&錡去左沙田睇戲,今次都係玩即興=.=排隊排左最少半粒鐘..辛苦。好彩仲有位啫!幾驚<哈利波特>冇唒位,,我地睇左4:20果場,,睇到6點幾先完場,,講下今次呢套------->我覺得之前既鋪排太長,,到後面既打戲就好好睇,好激><而且榮恩同妙麗既戲份愈黎愈少..搞錯呀!!!就黎連配角既戲份都多過佢地喇。       而哈利同張秋既kiss我覺得有d多餘=.=    今集都係有人死,,天狼星竟然死左,,最奇怪既係,君睇到哭=.=.=.=.=.=.=.=.=.=太神奇喇!!!!希望下一集榮恩同妙麗戲份多d la~最好安排埋kiss戲俾佢地(¬_¬)

最後係我最愛的榮妙配

發表時間:2007-07-20 11:13 AM  [ 編輯日誌 ]

 






訪客留言 (返回 P_LING 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





P_LING
暱稱: PLING
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言