7月30日,,係我地去動漫展既大日子~
我係8點已經起左身,,食野換3同將相機d舊相放係電腦度,,一切準備好曬,,我就出門口喇~首先我去左火車站入八達通,,好耐呀(\_/)果個女人不斷問野,,條隊愈來愈長,,跟住錡打俾我問我係邊,,佢話我問解唔去7-11入.....係wo,點解我唔去7-11入(,,゚Д゚) 會合左錡之後,我地就一齊答車,呢條巴士線係就係好方便,唔洗轉車,但係就要成$20.3,,真係貴到呀媽都唔認得(u_u*)俾完錢之後個心都赤赤痛=.=
過左半個鐘,,就去到,,好快,真係貴得有價值。會合埋yvonne之後,,我地正式向會場進發,好多人呀!!!我地不斷緊攝攝攝=.=都去到中間位置,,終於都入得場喇,,第一時間去左天下先(註1),因為上年排得勁辛苦呀!所以今年要早d去。唔洗一陣,就入左去,第一緊係去拎紳士同盟第7期先la,,跟住幫milk買左d野,,去俾錢lu,本漫畫d糞都冇平過,頂(\_/)係旺角買都係25蚊咋~
去完天下,我地就去左掛Yes!!個攤位,勁多人排,,有金執咩(,,゚Д゚) 一d NEWS既野都冇,,搞錯呀,D選擇超少,雯本身想買w-inds.既相,,點知冇哂,,最後錡買左棒棒堂既相,,排左咁耐=.=掛隊果陣見到何cc做攤位女朗(我唔知應該點叫),同佢合照左一幅,,不過太核突喇~唔擺上黎喇~

跟住我地周圍行下~見到d公仔好靚呀!!


跟住行左去小新既攤位,,買左個file,,但係呢度冇vcd賣,,搞錯呀~跟住去左第2 d攤位睇野,,放相先~



呢兩個女仔超靚呀!!佢地話第1個可愛,,不斷同佢影,,但係我就鐘意第2個多d喇~睇下幾得意!!!



我地係度祈福,,寫願望,,好好玩呀!!!跟住我地去睇人地玩勁舞,,超多人睇。d人超勁,睇到d人物個個係度跳舞,但係有一個人成日唔陏,,即係佢打錯哂la~超(囉)~之後我地去左一個勁大既攤位,入面有好多野賣,不過d漫畫超舊,完全冇興趣。係入面買左條毛巾同file(又買file,我都唔知買黎做咩,不過真係好靚)。我地行到好攰,,就去左一個空地度坐,真係好攰呀!!辛苦辛苦真辛苦~我地係度玩啤牌,,好開心呀!!!跟住又周圍亂行,但係都冇咩想買,,所以就走左lu~落到去超多人cosplay,,好靚呀!!!放相放相:

左:彌海砂 右:唔知


棋雲(唔識打)呢兩條友超勁,,連棋盤都戴埋黎=.=


愛麗斯校園﹏左邊果個有d似美霞( ´_ゝ`)


係我最鐘意既紳士同盟..灰音呀!!!今年cos得幾靚,,上年果個超唔掂!!!(^∀^)

keroro裹面個女仔,,睇下隔離隻tamama(´(ェ)`)

D-Gray Man呀!!!佢cos得幾似,,ok有型~∩_∩

應該是孤忍(不肯定),,左邊果個側面睇都ok有型,,正面就唔係好得~
跟住就係不知明系列(其實係我唔知啫)

聽到人講話佢扮緊哪喳=.=

鏡裹面既佢靚d,我覺得~

呢5個人超勁,,真係睇見都辛苦....緊身衫=.=





好型呀呢個女仔~

呢個男仔都好靚仔~


其餘仲有好多相架~不過第時先放la~下次放搞笑系=.=
註一:本身錡要去Yes先,,不過最終讓步,去左天下先~ya!