|
2007-09-30
今日夜晚要去飲呀!!!
呀媽話冇袋用
叫我同佢搵
我竟然搵到

尼個袋係小學果陣呀媽串俾我架!!!!我覺得佢好勁,咩都識少少,早係幼稚園年代,佢係有畫畫架!!不過太耐冇畫,佢而家已經唔識畫LU~
跟住我約左2個表妹去左行街,,本身佢諗住買3既,,但係睇唔岩呀=.=
去左影貼紙相,本身我唔想影架,,但係佢地想影就影LA
影個時勁開心..擺左好多奇怪POSE

跟住去飲LU!!!!!!!
加油加油,,HEHE
|
| 發表時間:2007-09-30 10:49 AM [ 編輯日誌 ] |
|
|
SHAN 於 2007-09-30 09:30 PM 發表:
HEY..
好悶牙..
系你QOOZA到吹水..
狂留言..呵呵..
|
|
|
P_LING 於 2007-09-30 09:08 PM 發表:
|
|
|
SHAN 於 2007-09-30 05:56 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|