|
2007-11-11
昨天早上,,
和菜,so去了m記傾計
開心^^ 祝你xxxx
呵呵!!
跟住同珍珍,菜菜去深水步睇貨
路途中
傾計開心
搭地鐵,真攞命
十個迫,擠壓既感覺真難受-.-
到站後會合花花
睇貨睇貨and睇貨
直到去到一間玩具店
我and菜化身為司奶-.-
咇咇......搜尋物品模式啟動
經過一番搜索
我買了2隻,菜買了3隻
萬歲萬歲!!!
累累累.........
去到m記休息
突然有個人走埋黎問我地有冇百達通....?
我客到呆左
我地話冇,佢走左之後,我先見到佢件風褸
原來佢係sell百達通既人
我仲以為佢係傻=.=
-----------------------------
唔打喇,,好攰
特別附送

童年搞野照一張
|
| 發表時間:2007-11-11 10:53 AM [ 編輯日誌 ] |
|
|
aH高 於 2008-03-30 12:27 PM 發表:
cm =]
|
|
|
P_LING 於 2008-03-29 05:37 PM 發表:
細路,WHO呀?
|
|
|
P_LING 於 2007-11-11 04:13 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|