星期六,,原本想著番小組後和媽去三八家的
但媽不等我,,要早一點去=.=
結果又沒有番小組了....
昨天家麗還叫我番小組,,我說好的...沒口齒的家伙
去到馬鞍山後,去了新廣城逛逛
午餐去了元綠,美味
之後回到三八家
好悶,,bc三八還沒回家
我只好玩玩電腦,聽聽歌,偷看她的照片-o-

這是她家
經過很長的時間(期間我吃了很多東西),她終於回家了,,感動落淚TOT
傾計傾計AND夾直頭髮
好快就到晚餐喇!!
登登登登......
打邊爐,,呵呵,有口福
之後我地決定行夜街,沖涼後,諗住戴con,點知俾我施開左,O哂嘴
本身諗住去沙田or旺角
呀衣突然話個肚有d痛,結果去左新廣城,又去

空無一人的街道
去到d店都差唔多<山>哂
沒野好行
跟住三八去左飲碗24味
夜晚晚突登出黎飲涼茶=.=
之後去左百街

沒人既百街,係度玩,好百痴
呀媽見d壽司平,又買
跟住就番左屋企,歷時1小時
最細個表妹話,,浪費哂d時間-.-年紀少少咁老積既...
食完壽司,就準備去訓覺
佢俾左件睡袍我,,好可愛呀 件睡袍

訓覺果陣仲同三八用便條,藍芽send message,有夠無聊
星期日
同呀衣,表妹x2,媽去左旺角
同大人出街果然無聊
午飯

這是殘骸,避免嘔心,圖已縮小
跟住行到累了,就去到新世紀,又是吃
回家了,,幸福的週末
|