*SweeTyeArGoN糖年糕``
PaMi
暱稱: •〝Bad Man-Hin Doy《•
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-17
2010-09-11
2010-09-07
2010-09-05
2010-09-03
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 87
今日人氣: 0
累積人氣: 1084
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 2 日  星期五   雨天


死啦T^T 分類: 未分類

唉-.-

真係好失敗覺得自己~!

被一個男仔嬲左

而家又被一個女仔嬲T^T

好冇用呀我/_\

SorrY!對唔住

唔好嬲我啦T^T

p.s.以上全部都係同個果女仔講=_=唔好誤會

今日歌唱比賽-口-

好彩我有番

唔係會有第2個遺憾=_=

不過真係幾好玩

由其是係pocker face-.-

條死人會長-.-

扮野no.1

不過係有小小o咀feel

之後放學-.-

30幾度陂左豪佢地去新翠

之後佢地買波仔上耀屋企食-口-

我冇上到

之後係下面公園撞到隻豬同賓賓-口-

所以陪佢地傾左陣

之後入左m記陪佢地食野

食呀食,食呀食

食到1點:15分左右

賓賓老婆到-.-

我要讓位XD

之後佢地兩個閃左

我送左隻豬番去學校-口-

之後就緊係番屋企!_!

之後豪6點幾打黎-口-

去左M記陪左佢地一陣...

之後中鄭番左屋企

我同豪等GAPGAP拎D野俾佢

之後送埋豪番屋企就閃左LU-3-

------------------------------------------------------------------------

如果1年沒有10月.;;;所以事是否美好,即使沒有了生日;;;但能留住最美好的。。。。。






訪客留言 (返回 PaMi 的日誌)


Crystal1008 於 2010-07-03 11:47 AM 發表:
c0mm3nt''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Super_OCT 於 2010-07-03 11:30 AM 發表:
can you change the word of black ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

why you everytime say english?_?
Posted at 2010-07-03 02:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]