唉-.-
真係好失敗覺得自己~!
被一個男仔嬲左
而家又被一個女仔嬲T^T
好冇用呀我/_\
SorrY!對唔住
唔好嬲我啦T^T
p.s.以上全部都係同個果女仔講=_=唔好誤會
今日歌唱比賽-口-
好彩我有番
唔係會有第2個遺憾=_=
不過真係幾好玩
由其是係pocker face-.-
條死人會長-.-
扮野no.1
不過係有小小o咀feel
之後放學-.-
30幾度陂左豪佢地去新翠
之後佢地買波仔上耀屋企食-口-
我冇上到
之後係下面公園撞到隻豬同賓賓-口-
所以陪佢地傾左陣
之後入左m記陪佢地食野
食呀食,食呀食
食到1點:15分左右
賓賓老婆到-.-
我要讓位XD
之後佢地兩個閃左
我送左隻豬番去學校-口-
之後就緊係番屋企!_!
之後豪6點幾打黎-口-
去左M記陪左佢地一陣...
之後中鄭番左屋企
我同豪等GAPGAP拎D野俾佢
之後送埋豪番屋企就閃左LU-3-
------------------------------------------------------------------------
如果1年沒有10月.;;;所以事是否美好,即使沒有了生日;;;但能留住最美好的。。。。。
|