| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
| 2010-07-25 |
分類: 未分類 |
今日同豪佢地睇戲
我同耀最早到左屈神-口-
之後豪同中鄭遲到
p.s.例牌
之後本來出水兩點半開波
我地用超爆勁極快速度跑去
本來好快到
點知被豪點我地行左個圈xD
之後套出水真係Gag到爆- -
大海無量!!!信就有,唔信就冇
服晒...
方力申爆粗d語氣重要勁搞野- -
之後佢地話直踩睇多套
之後講左一陣
睇左個套潛行凶間
可能我白痴
我完全唔係幾明佢up咩0v0
之後係最尾先明明地
之後去左食野
番到大圍
耀行左番屋企
中鄭坐803k
我陪埋豪等68k就閃左
之後幫我家姐買埋野飲
就番左屋企lu -v-
|
網主回覆
Thank=] Posted at 2010-07-27 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JungO 於 2010-07-25 09:34 PM 發表:
哈哈;未見過令女咩a0a
|
網主回覆
咁靚女;;緊係未見過啦xD Posted at 2010-07-25 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JungO 於 2010-07-25 09:34 PM 發表:
1`
|
網主回覆
Thank=] Posted at 2010-07-25 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|