月巴 木木彡 |領 域|
今日係第一日再返校... 唉 我又要再考試啦,,, 最撚興係 個個仆街 英文!! 59+59 去拉 60 得59 = = 咁就衰左要補考啦,, 之前好少覺得依啲事 會發生係我身上... 佢就係要玩下啲咁ge野..
又要reload反係考試前一個星期咁,,,
唉唉唉///一念到 補考無曬心機打了,,, 睇下書算啦,,,