今日真係悶死人啦...
我今日成日都係屋企..
冇出過街..
大部分時間都係到訓教...
訓到差唔多起身....
已經6點幾啦...
唉...
咁又浪費左日啦...
得閒無聊念野....
念下念下覺得考試考得實在太差....
可能連補考都冇呀...
死啦..
我都怕呀...
唯有等MISS通知啦....
_____________________________________________________________________________________
我已經不在有什麼期望了
因為你還是什麼都不知道 |