Pakin
暱稱: Pakin
性別: 男
國家: 澳門
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
MP3
2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17 分類: 未分類

成日比人點名..都係唔打了,,你們在我心中...

都是很好的!這些說話說出來 就不夠意思了!

所以 [在心中]..好耐冇打啦!可能冇時間..

有時打下波.打下機咁..梁pakin又懶惰了!

不行的! 我要努力了!!星期6返左去週會.

企完之後返上去傾野啦我地班!!講下班服d野!

講下聖誕聯歡搞乜.睇鬼片呀  超正!!搵下d恐怖d架先! 嚇死我地班

哈哈!!  返埋星期3就放假啦!不過呢3日都有野測!!好煩..gram未聽過書.點算!

要找高人請教下了!! 聖誕節冇地方去呀! 又要做機械人了!

yoyo!! 話咁快呢一年就黎完了! 時間過得真係快..好似幾個月前先係07年的1月1號!

唉!回憶下呢年,,冇咩作為..返學 放學! 打機 食飯!!又係機械式運作! 真夠悶=.=

沒所謂啦 年年都係咁過.冇話咩特唔特別! 眨眼間18歲又就黎過一半了=.=

老啦..成日都唔記得d野..老人痴呆! 蟻蟻.. 唔知幾時先可以改變e d生活呢!?

屋企人成日話:大個左就要諗下自己將來ge路點行!?..我沒騙你.我真的沒想過!

什麼都話 讀完個中學先算啦! 而家諗深一層.好似咁諗 已經好似好遲咁!!.

做人冇咩目標..有d野又唔去爭取..梁pakin你有咩用??唔知幾時先可以搵到自己的

目標呢!?

 






訪客留言 (返回 Pakin 的日誌)


hin629 於 2008-11-27 09:57 PM 發表:
CM;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamchi15 於 2008-01-06 10:41 AM 發表:
甘子第1次泥*CM1下..>W<"
加油吧!我刀同你1樣,真係冇諗過,事關D MISS成日刀講讀大學讀到超嚇人,好似講到考吾到第1你就係廢GA喇!考吾到你諗刀吾洗諗讀大學..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joeycheong 於 2007-12-27 01:41 AM 發表:
HAHA~加油努力!!!!
咁你e+快d諗你條路咪得lor~
你仲有今年ge半年比你諗,到你升左高三,都應該仲有幾個月時間諗ge~~kaka...
加油加油!!!hehe
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windowwindow 於 2007-12-24 03:09 PM 發表:
CMCM~BB仔到此一遊

我blog:http://blog.qooza.hk/windowwindow
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CABEL 於 2007-12-18 11:44 PM 發表:
我今日放假了=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PAKIN 於 2007-12-18 11:12 PM 發表:
halo!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CABEL 於 2007-12-17 11:57 PM 發表:
呵*懶賢=]
你好你好,-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Pakin 的日誌 ]