今日又開心又唔開心
今日雖然要返學
但係都好開心
因為今日有我最中意上Ga美術堂>.<
上美術堂果陣超正
個丫SiR比我地上堂傾計*v*
但係唔可以咁嘈v_v
不過算na有得傾以經好好na^^
唔開心Ga事
今日7點幾去BBQ果陣
BBQ下無啦啦行雷
嚇到大叫-.-
之後又行左幾個雷
我地冇野.繼續燒
燒燒下落左D雨粉仔
我地又繼續燒-3-"
之後落大左小小
我地走左入去食na
(行雷果陣我地燒定左D野食.等一陣落雨果陣有得食)
之後落落下停左._.v
之後又落返-3-
落落下落大左
之後有個電話call我地話黃色雨
之後我地等食埋d野等細小小雨就閃人
落到去點知又大返
之後等的士
好彩好快就有的士
唔係就死得-.-
so答的士返去
之後重去左個Fd屋企訓
(個Fd係女仔尼-3-) |