9.10`-_-生日了`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
再次多謝以下既人同我講過「生日快樂」! [更新版]
老公`癲易`yuki[魚]`yuki`雯雯`老豆[杰]`傻偉`牙哥[偉]`
結他牙Sir`kira`細Ming哥`牙文`ki kiiiii`田雞`彤彤`小k`婷 :)
牽牽`1314~520[某3男人]`Kent[杰]`Ying-)`非花`F0ng Ting`
雪`豪`小權`森`小樺`大丸`Kasin`希bAbii`嫻`老婆[芯而]`羅樂`
牙興`小寶`萬豬`Banana`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日7點2起左身`
好難頂`尋晚同細Ming`柒璋msn`
勁眼訓`
返到去`
搵羅樂`-_-預左佢唔記得我生日`-_-(笑)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
集隊`芯而無啦啦講`
生日快樂`-_-!講左句多謝`-_-
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
上到課室`老婆[而]又講(笑)
大丸同我講左句生日快樂`
老婆[婷]又同我講多左句生日快樂`<3
跟住KaS!n同我講生日快樂 x)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[ENGx2]- 好眼訓`-_-好呆`!
[Recess]- 落左去食野`見到kent`-_-!
[Maths x2]- 食完野有精神` 聽書`-_-"!
[Chi x2]- 半夢半醒`
[Recess]- 希bAbiii`l0kyi bAbii同我講生日快樂*0*
[GE0]- 差D訓左`-_-
[LS]- 黎Sir`+李愛蘭`-_-! 冇理佢地`同老婆仔玩`-_-!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日係人都叫老婆-_-![除男-3-]
多左老婆 x3 !
謝家姐` 老婆彤*3*l0ve y0u=)
謝非花`
老婆仔`<3多謝你`
|