今日去游夜水with穎欣and紀君
7:00pm MTR站等,去寶林陪yan買褲
之後就游水,因為真係太熱la
只係沉水已經好滿足,好爽xd
但之後就有班人.....不過其實都幾好笑,冇諗過e d野會發生係我到- -
游完去食m記,紀君話要拎返$20,所以就要搵返班人
紀君返去先,我同yan食飽飽之後就返屋企
但我唔記得點行ar......唉
冇紀君係到我好驚.....