今日勁黑仔囉~我好日唔出離食lunch,一出離食lunch唧,就大雨到走唔到。真係'貴人出門招風雨'呀!
淋到濕曬!!!龍子仲Kai到喜最大雨嘅時候,叫我同佢沖番學校。你話丫~Kai到佢丫,肯定係畀河童教Kai左la~
你哋話係唔係?之後好彩有河童打救我哋~咁就當係佢教Kai龍子嘅補償la~河童睇到肯定話下次唔救我la,不過我唔會再犯喱個錯。
放學龍子唔得閒同我放學,好彩有叉燒陪我,之後我哋去左交電話費。本來電話費係應該係我阿媽交嘅,之不過我send短訊send
多左8蚊,so我就自己去交嘞!我諗住無事嫁la。點知當我打畀我阿媽嘅時候,佢竟然認為我去玩!我即刻down曬。
之後佢仲叫我攞張電話費嘅單畀佢!明知我要交多8蚊仲要畀張單佢睇呀?咁咪死得?
And then叉燒就出計,就話張單畀佢攞左。
好la~就咁話la~我番到屋企我阿媽喜度懷疑我噃!
我忍住唔講,佢竟然要我打畀叉燒叫佢畀番我呀!
唉~我喜到打緊blog嘅時候,又叫我畀佢睇,點算呀?天呀?
唉~我又生'飛知'嘞!痛死左嘞我。
|