唉~琴日又喊喇~~番學隻眼仲腫緊!(真係唔係seven)
咩事?Beause我尋日去阿婆度~本來都無乜嘢,but我超鍾意食雞腎,
我表弟又次次都全部食曬!之後,尋日又係佢食!so我超火and擲筷子.
Andthen,我老母就閙爆我so我勁喊!!喊到張紙溶左!囧
唉~我今日畀人揻到"魚"左!!!!囧囧囧
悲哀的人生呀!