唉~今朝神早流流比隔離果個狂串!!!
依家胃痛到爆~~
尋日就超火!!
放學時,因為個teacher教得"好"(computer),
so留到4點幾先落番課室.
咁就同高同學一齊擺locker la~
哼!!之後,個校工由我哋個課室望過離,仲要喜度叫話快D力書包~
我入到classroom,果條PX狂鬧!!!
話:你哋book左課室牙?!仲喜度乜乜乜..........
係咁講..
係咁講..
仲要超大聲!!
妖!!你鬧乜Q呀?!
你點都要7點先走得ga la~~
你咁心急做乜Q呀?!
你又唔洗行樓梯,咁Q趕做乜春呀?!
咁鬼惡~
唓~你夠薑咪唔好鎖囉!!
真係我阻住你呀~你唔鎖,又唔係你唔見嘢!!
咁X惡都要知做乜春!!
超黑人憎囉D校工!!
今日個雙面人又喜度發花癲!!
扭屎忽花~
佢都痴X花嘅!!
又遲放!!
仲有成板,點快呀?!
低b!白痴兼低能!!!
  
|