歡迎!歡迎!^__________^
=p=A=n=D=a=
``心情小記``-v-
Panda_kwok
暱稱: Panda_kwok
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-23
放假.___-.
2009-07-14
2009-07-10
2009-07-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 188
留言總數: 247
今日人氣: 0
累積人氣: 15883
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 學校

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:一向的那個. )
2009-07-07 分類: 心情

-_-真係過得太快了中三.

前一兩天唔知因咩原故搵番呢個bl0g-\/-;

我決定再打下去`!!!-w-'

最新果篇先話我唔中意中三生活`

依家就已經完左中三了....

不過都已經冇咩所謂,,反正完左就好了-___-v

選科都岩岩交左表.

打算phychembio的我係咪有點兒白痴妄想!?

其實我自己都覺得係=___=; 準備點去面對黎緊既中4好?

我真係仲未諗到答案,orz..

不過,,暑假大計定了下年目標也定了.\/.

[戎粗認真發奮圖強]

嘩,,你睇我幾雄心壯志~~~拍手鼓勵中>>>

我下年唔癲了雖然phy班好難可以唔癩- -;

我下年唔講kai野啦,雖然一同彭婉怡一齊好難唔講kai野- -;

我下年唔講粗口啦,,雖然都係會唔小心講十幾句咁- -;

但其實我自覺定呢d目標果陣係好認真的\__/;;change`

過多幾個月就中4啦-_-;高中同學呢個名我都要習慣下先得-v-;

睇黎到左中4之後我要變一個乖乖囡`唔癲唔kai唔變態!!

雖然次次定埋d類似既目標都係唔成功,

但>>>盡力啦=________=v

正所謂失敗係成功之母.\/.;;

冇錯啦`所以有一日我係一定會成功的.\/.

我的4E班等緊我..中4生涯迎接我了,,~~~!!!!

加油呀郭寶儀,堅持要成功呀因為今次決心大.

2009 年 1 月 24 日  星期六   晴天


2009-01-24 分類: 心情

 

對`!我又回來了...

-_-''不過也不知該說什麼好了..

就講下我依個假期有何幹的充實吧-\/-'

首先,,我要以驚人的速度完成功課..

then`去街街withhh我的傻氣朋友-[]-''

到時又可以大說kai野了xdd

光是想起也感到興奮!!

好...我的新袋袋在新年要誕生了>_<'

呵.何等的期待.........{{興奮心情下刪500字}}

祝大家新年快樂!!

2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


中三`t3t'' 分類: 心情

唉...中三冇野值得我係呢個bl0g到記低~!

一件快樂既事都冇/33\

可能好耐都唔會再打,,

直至我認為有野值得記下為止啦-/\-''

{{中三}}我會好記得呢一年...

呢年係我最討厭..最黑我憎既一年.

係503呢個課室係完全冇哂AIR咁..`

開學一個月已經覺得好似GAME 0VER左-[]-''

仲有2百幾日要過-_____-v..

今日值得我記下既就只有一樣::

多謝miss chau唔覺我煩咁幫我作份短講,,thz=)

好唔like針對我果個肥婆囉...咩事~!?

講事實出黎都要比你針對..食屎大既咩`

你玩哂啦...唔想日日對住你條蛋散~!

講書悶到痴媽根,,又唔講重點..屈機.

你唔中意我呢種人咪唔好中意囉~!!!

我唔會因為你而改變,,冇呢個必要,

更加唔需要為左迎合你既中意而做d咩野.

我既態度依然都只會係咁-33-''

唔中意既操行咪比c囉.

反正你一向都中意屈機嫁啦.死肥婆,,賣菠蘿`

2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


2008-09-05 分類: 學校

今日係超超超黑仔日-/\-

首先..1起身腳痛{因為琴日跑左極多個圈}

之後我遅左D..芬芬就走左`嗚.

番到課室都好晏啦..跟手落埋去聽早會.

第1堂係Maths..心諗應好難`

點知佢教有理數冇理數既定義.____.

輕鬆過關-\/-

chem堂`同淫祺,,成成,,冼x雯,,l0n 1組`

之後出去坐果陣..芬又離我而去/__\''

自己1個係到好悶..冇啦啦聽到個牙sir講話住埋唔同地方!?分居!?

小息都買野飲...諗住飲完走,,連個垃圾桶都玩我=/\=''

英文堂就仲魚><''都唔知咩事~

首先miss cheung拎左我本低b書_mr.busy出去比大家睇-0-'

佢地係咁笑..但係其實本野真係幾難的.

跟住又出去讀d低b p0em @@''如下::

{Boring is not my style,

  Okay. I tell you something.

  Winnie the pooh, I like it.

  Interesing thing I always do.

  Eating breadfast is good for us.}

諗起都覺得作得有d變態-_-'

之後分組討論..哈`我果組好正豆~!超好玩.

lunch唔記得狙做過d咩黎= ='

演閱爆悶..~!

中文堂都係咁悶,,,講d唔關事既野.3.

hist0ry都ok的.

地理....冇言共對..心淡如水!