♥你明明吾愛我!點解要吾比我走!
♥你地兩個系應該1齊咖!
♥系我破壞左你地!
♥我好想退出!你比我走na.
♥吾好再同我講咩你中2我多過佢;
♥吾系話我吾信你;
♥系我有眼見咖!我刀好想信你..
♥你同佢錫過幾多次ah!?
♥你同佢出過幾多次街ah!?
♥哈!我同你??-_____-"
♥我問你'點解你中2我多過佢?'
♥你點答ah??= 3='
♥"因為你靚過佢L0r"-3-'
♥我諗你le句話;
♥我對你極度失望L0r.
♥你吾好再say s0ri-3-'
♥我再聽到..想殺左你ah"
♥好黑人憎L0r你!
♥吾好再比我見到聽到掂到你既野!
♥吾好求我!死開!\v/"
番左學甘耐;
ENG成績最有進步;
每次小測都系滿分;
不過"宜加都系教番小學d野姐;
Mathz..冇言了0_0"
好難L0r我覺得-3-'
小測合格多1分-v-'
好屎ahhhh-.-"
吾得!我要比♥機溫Mathz!!
上中文;中史堂訓得甘濟.
Up唒普通話上堂!= ="
Up得超快..上中史堂比其他堂重要快=n='
全班也是0咀地望住ah s!r-v-'
♥朋友仔..超多滴">3<'
♥番學1齊;
♥去廁所1齊;
♥玩1齊;
♥食1齊;
♥放學1齊;
♥咩刀1齊na總之;]
[諗番起..笑下笑下tim!]
{DiN了x]}
放學超正..hehe*V*
h0ld-3-'丫媽殺到!
pS*c0mment plzz"