最近,,日日都係打波-打機-睇goosip girl~~
呢條應該就係我暑假的formula!
雖然無限次重複,但係都好過咩都唔做ge...
琴日,我個fd個brother話: 5分都夠入八大的xxx啦!!
唔係我唔想入,而係我好驚會失敗~~
好驚佢唔收我,,令到阿媽失望...
其實,有一技之長的人的,並唔係前途一定無可限量ga~~!
仲要睇人,睇時機,要顧及好多野~~
等你地仲成日話我大把前途~~
搞到我心都煩埋!!
總之,一切都係等暑假完左先算啦!!
走定唔走,,都要係暑假度決定!!
我唔可以再逃避啦!!
be brave,don't be afraid!!
沖,沖,沖~!
大家一齊努力啦!!
|