呀媽又BUY左一個新手機俾我,好野好野生^
都冇咩野講啦=_=886
我睇左呀sooling俾我既cm.佢話"都就來畢業啦,點解你仲唔同你鍾意既人...同佢講講呢?
回覆:佢可能都知我係鍾意佢,不過佢係love a paper T_T
雖然我聽到有好多人都會話停課好悶,不過係你地唔出街姐,我發覺日日出街都應該唔會悶啩(呢d都係小弟古下..如有錯誤,抱歉抱歉)
我都差不多好番,希望真係可以真真正正咁出去玩啦^^
今日雖然冇病得咁緊要.....但係成日係屋企真係好悶...但係鬼叫我病咩=_=
DREAMING:如果好返的話...我就可能會出去同班fd玩啩!!!!^^(不過好返先啦)
我係呢個BLOG到又見到好多我班FD..眼見佢地寫左咁多野..我都有小小慚愧=_=
不過我都會日日都寫既^^
我今日病得好辛苦!!!!!好唔容易先可以打到呢個blog=_=今日真係冇咩野好講...係咁先....
各位......希望你們唔好係高峰期出街啦..如果唔係就會好似我咁7=_=