我發白日夢又諗到佢啦!!!!!!!我好似見到佢同7號玩得好開心!!!!!!我覺得我真係SHORT左
另外,我個個BLOG有人欣賞啦!!不過我唔會開名^^
(思考中)希望有更多人會欣賞我啦
我呀爸又拉我去飲茶!!!!~!!我係到好悶呀=_=