最樣衰的樂仔
好好好
2009 年 6 月 28 日  星期日   暴雨


開心!!!!!!!^^ 開心 分類: 未分類

今日我去左曾偉聰屋企到!!!!我地一路玩...我都諗住走..突然之間就落左一場好大既雨..所以要好遲先番到屋企=-=

仲有呀!!!!!!呀媽話如果囉到好成績的話..就會出去食BUFFET(係再次)我見到好多人都係呢個QOOZA到寫BLOG!!!!!咁我就講下你地啦^^一號先:一號就都鍾意貓既......但係最衰佢就係成日做貓....(係到叫!=_=算啦...我都冇咩野好講(JUST ME)....至於3號...你地就多D留意我個BLOG啦!!!!88啦...我聽日可能會寫多D號數........^^






訪客留言 (返回 Patrou 的日誌)


↘星月の戀 於 2009-07-07 10:54 AM 發表:
TO雞仔樂:

我同你講三個重點!

1.)貓其實我都ok,唔係好鍾意!

2.)我無成日做貓wor-v-

3.)我無叫呀>.
希望你有個開心既假期la! o.o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Patrou
暱稱: 陳伯
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
呀敏,呀雄,呀傑0 0
好友走左啦
真係唔知點算
煩.....
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 120
今日人氣: 0
累積人氣: 3134
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed