2010 年 2 月 6 日 星期六  |
今日我d龜仔生日啦  |
分類: 未分類 |
我d龜仔都養左成兩年啦..今日我同佢地去遊水.個到都有好多同門人士(對佢地來講)-,-.我諗佢地都玩得好開心啦.但係睇住佢地係咁大落去
都唔知有邊一日會...............不過我相信佢地唔會咁快就.........因為我之前養個D都養住好幾年.唔使驚啦,唔使驚啦.
|
|
|
WKW217 於 2010-02-08 05:40 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-07 05:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-07 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-07 05:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-07 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-07 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|