|
12月16日完咗試之後∼我地織刻放低書包係Lan Lan到...再搭507去兆禧等何靜既學校放
lunch唷!!但當時只得10點幾渣∼何靜要成12點幾先放得呀....So我地去咗屯門碼頭行下
先~我地幾隻謂食鬼!!一見倒野食又買啦~食完又頸喝wo...又買野喝啦!!我地去咗海岸邊一路食
一路飲野~冇幾久...我地又去番何靜間學校等啦~等得好久呀!!我地又去咗對面既球埸坐下先
∼幾分鐘都冇\\突然有班唔知咩學校既學生梨咗wo∼仲有牙sir天∼所以我地就走咗後面既公
園玩啦∼時間一妙一妙地過...何靜既學校終於打鍾啦∼我地又走番過去!!突然有個牙sir走出
梨wo∼罵緊班學生||罵完又走過梨wo∼第一句就講:「你地係咩學校嫁∼」郭君織刻答:
「我地等你間學校d學生囉!!」跟住個牙sir話:「你地等人就去等2邊等呀∼」跟住我地就
走咗過去對面啦∼個牙sir仲望住我地wo∼冇幾久!何靜出梨啦∼個牙sir好似知道我地等何靜w
wo∼就走過去問何靜等邊個wo..佢就答:我等鍾聲d舊同學囉∼個牙sir一聽倒鍾聲e兩個字
成個人就好似唔同咗咁∼都痴痴地嫁!!之後何靜走得啦∼我地一齊去食M記啦..間野大咗
好多唷∼坐落蔡欣攞咗一條頸鏈比呀楊健做生日禮物呀∼又送咗條頸巾比呀何靜wo!!都好靚
靚呀∼埸面好感人呀∼最後我地送番何靜番學啦∼突然間!!我地醒起”kkwo∼我地織刻搭的
士走啦∼就係咁啦...
 |