喜歡你跟我說I love u]

Pauline817
暱稱: 詩Szebb" >3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-26
一篇文章..我改左d了
2007-04-26
2007-04-24
2007-04-22
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蕾蕾>3<
Benz雄
LOKLOK豬
My相簿,,,哇[〔去,留....
子(喂)
牙妹{彤}
丫雪..*
丹丹>#<
禾留言板板""
邱敏....xd
欣22豬
郭君/\/\
嘉錤姐
最近訪客
最近沒有訪客
可愛的..,..xdd
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 161
今日人氣: 29
累積人氣: 7590
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

...  

 2005 年 12 月 23 日  星期五  

上次我同d firend去咗睇King Kong唷!!好睇好睇∼最後好感人呀...睇到我地喊咗出梨呀!!個金剛最後死咗

呀∼好慘呀!!我記得我睇睇吓∼大叫wo\\好彩d人冇望姐!!之前我地又見倒死肥平果d又睇wo!!又會咁喬既

∼我地睇緊果陣..佢地班友又噪到死wo∼咗鬼住哂!!我地買咗d(炮焗)又唔夠食wo∼最好笑就係睇睇下..

有個牙婆坐咗格黎||事關我地睇得太過專心啦∼佢住咗落黎”我地都唔知呢!!跟住就快睇完啦∼個牙婆又走得快

過人wo∼睇完就送咗細君搭輕鐡><之後就同咗牙蕾買33啦!!欣2係最無奈呢∼因為我地兩個間間都睇..呵

呵!!今次我係唔會參加啦啦隊呢∼都唔好玩既”又辛苦wo\\叫都叫到把聲沙哂啦∼我先吾制呀∼,仲有邊有人

做東都要啦啦隊嫁∼唔洗番屋企咩!!

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2005-12-23 10:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314 

            


                       

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

....  

 2005 年 12 月 18 日  星期日  

12月16日完咗試之後∼我地織刻放低書包係Lan Lan到...再搭507去兆禧等何靜既學校放

lunch唷!!但當時只得10點幾渣∼何靜要成12點幾先放得呀....So我地去咗屯門碼頭行下

先~我地幾隻謂食鬼!!一見倒野食又買啦~食完又頸喝wo...又買野喝啦!!我地去咗海岸邊一路食

一路飲野~冇幾久...我地又去番何靜間學校等啦~等得好久呀!!我地又去咗對面既球埸坐下先

∼幾分鐘都冇\\突然有班唔知咩學校既學生梨咗wo∼仲有牙sir天∼所以我地就走咗後面既公

園玩啦∼時間一妙一妙地過...何靜既學校終於打鍾啦∼我地又走番過去!!突然有個牙sir走出

梨wo∼罵緊班學生||罵完又走過梨wo∼第一句就講:「你地係咩學校嫁∼」郭君織刻答:

「我地等你間學校d學生囉!!」跟住個牙sir話:「你地等人就去等2邊等呀∼」跟住我地就

走咗過去對面啦∼個牙sir仲望住我地wo∼冇幾久!何靜出梨啦∼個牙sir好似知道我地等何靜w

wo∼就走過去問何靜等邊個wo..佢就答:我等鍾聲d舊同學囉∼個牙sir一聽倒鍾聲e兩個字

成個人就好似唔同咗咁∼都痴痴地嫁!!之後何靜走得啦∼我地一齊去食M記啦..間野大咗

好多唷∼坐落蔡欣攞咗一條頸鏈比呀楊健做生日禮物呀∼又送咗條頸巾比呀何靜wo!!都好靚

靚呀∼埸面好感人呀∼最後我地送番何靜番學啦∼突然間!!我地醒起”kkwo∼我地織刻搭的

士走啦∼就係咁啦...

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2005-12-18 05:23 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314